jamie oliver mára food revolution napot hirdetett. ezen a napon különböző rendezvényeken, programokon segítenek, és tájékoztatnak arról, hogy hogyan főzhetünk egészségesebben, és hogyan előzhetjük meg ezáltal a helytelen táplálkozás okozta betegségeket. mint minden mást, ezt is otthon érdemes kezdeni, a saját konyhánkban. kriszta, réka, zita és én összeállítottunk egy négyfogásos menüt, mellyel mindenkit arra szeretnénk buzdítani, hogy táplálkozzon tudatosan, és főzzön otthon sokat!

a menünk:

zöldséges quinoa falatok
salátaleves (réka)
petrezselymes quinoa saláta (kriszti)
vaníliás mézes rebarbara galette (zita)

 

zöldséges quinoa falatok

quinoa bites.jpg

 

hozzávalók
(kb 34 falatkához, 1 csésze = 2,5 dl)

2 csésze főtt quinoa (1 csészényit főztem meg kétszeres mennyiségű vízben)
2 tojás
2 sárgarépa lereszelve (a késes aprító mindent megold!)
1 csésze spenót összevágva
1 kis fej hagyma apróra vágva (késes aprítóval)
2 fej fokhagyma apróra vágva
100 g reszelt cheddar
2 ek zabpehelyliszt (a késes aprítóval zabpehelyből)
só, bors

 

quinoa bitesx4.jpg

 

a sütőt előmelegítettem 180 C°-ra (4-es fokozat).
a hozzávalókat összekevertem, majd kis golyókat formáztam belőlük. sütőpapírral bélelt tepsibe tettem őket, még jobb, ha muffinsütőbe (1-2 szétbomlott), de az nekem nincs. 15-20 perc alatt megsütöttem őket. mentás, vagy bármilyen más fűszernövénnyel ízesített joghurt tökéletes kiegészítője.

a receptet itt találtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr724525512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása