káposztasaláta, és fotója a la andré kertész.. :)
(a hasonlóság véletlen, egyébként sem jutna eszembe utánozni őt..)

káposztasaláta




hozzávalók:

1 fej nagyon vékonyra szelt káposzta
1 vagy 2 lereszelt sárgarépa
citrom
só, bors
menta

a káposztát, és a répát kézzel összekevertem, sóztam, borsoztam, rátépkedtem a frissen szedett mentaleveleket, és citromlevet facsartam rá. nagyon friss íze van ennek a salátának, baromi jó kombináció!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr1003553821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása