neem, nem fogok időjárásról beszélni, ami van, az jó. egy pillanat erejéig talán azért mégis, mivel ez a hideg joghurtos leves igazi melegben esik igazán jól. ami pedig közeleg, úgyhogy tessék készülni. zsófinál elolvashatjuk a leves történetét, és "húsos" változatát. alaplé tekintetében tökéletesen egyet értek, egyébként mindenki hagyatkozzon saját ízlésére, és bátran kísérletezzen. én még nem untam rá a "sima" verzióra, úgyhogy azt szoktam készíteni, de a fejemben már kavarog mindenféle gazpacho-sítás..

hideg kovászos uborka krémleves

kovászos uborka krémleves.jpg

hozzávalók
(személyenként)

1-2 kovászos uborka
100 ml zöldségalaplé
100 ml kovászos uborkalé
100 ml joghurt
esetleg só

az uborká(ka)t kis kockára vágtam és robotgépben összeturmixoltam az alaplével és az uborkalével. részemről szeretem, ha darabos, de akár át is szűrhetjük. ezután hozzákevertem a joghurtot. tetejére apróra vágott lila hagymát és zöldfűszereket tettem (főleg oregánót). egy kicsit pihentetve, jól behűtve az igazi.

és hogy mi van velem mostanában? bár úgy tűnhet, hogy alszom, ez csak részben fedi a valóságot. benne vagyok valamiben, ami időmet lefoglalja, de nagyon-nagyon élvezem! további részleteket később. mindent a maga idejében.

ui: igyekszem gyakrabban jelentkezni! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr615387332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pandalap 2013.07.05. 15:37:08

Szója-fogyasztóként örülök, hogy végre ebben a témában is indítanak nyereményjátékot. A facebookon találtam, Szója-Tudod kvízjáték.
(www.facebook.com/mindentaszojarol)

Hasznos tippek, érdekes információk és minden, ami szója. Végre nem csak a fogyókúra vagy a legfrissebb bikini trend a téma :)
süti beállítások módosítása