vegasztromania 2010. július 03.

találtam

egy írást a vegasztromániáról.

ezt a blogot azért hoztam létre 4 nap híján 3 éve (te jó ég..), mert nem akartam blokkolni az áramlást. egy számomra fontos energiának találtam megfelelő formát. számomra a receptek kiválasztása, megálmodása, a képek elkészítése és a szövegek megírása alkotói folyamat. és hiába rólam szól, mivel kikiabálom a nagyvilágba, fontosak a visszajelzések. ezen kívül misszióm a vegetáriánus konyhát népszerűsíteni, így természetes, hogy örülök a pozitív véleményeknek, és imádom azokat a mondatokat hallani, amik úgy kezdődnek, hogy "bár húsevő vagyok..", vagy "nem szeretek főzni, de..".

szóval nagyon jól esik, hogy egyre többen olvassák a vegasztromániát, főznek belőle és köszönöm a pozitív visszajelzéseket!

7 komment

Címkék: bla

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr203554057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moc 2010.07.03. 19:34:00

Szia Anna!
Nagyon gratulálok a blogodhoz, nagyon kedvet hozol még nekem is a receptjeid kipróbálásához, pedig nem vagyok vega, és főzni sincs túl sok időm. Tényleg gyönyörűek a fotók. Egészen el tudom képzelni a folyamatot, amit ebben a bejegyzésben írtál: a megálmodástól a főzésen, pontosításon át, a fotózással és blogolással fűszerezve... Szép! Csak így tovább.

irisz 2010.07.03. 19:34:00

nekem is a kedvenc gasztro blogom, és valóban már csak a képek miatt simán érdemes lenne nézegetni, az aztán pedig végképp szuper, hogy a receptek is nagyon jók!

Morzsóka 2010.07.03. 19:34:00

Már három éveeee??? Basszus. Ez hihetetlen:). Még emlékszem arra, amikor indultál:). Azóta olvaslak lelkesen.

réka 2010.07.03. 19:34:00

most találtam a blogodra és csak ámulok. imádok rajongani, köszönöm a lehetőséget... :)))

Bridge 2010.07.03. 19:34:00

Szívesen nézegetem, olvasgatom - örülök, hogy lehet :)

duende 2010.07.03. 19:34:00

Csatlakozom Ágihoz! :)

Mindig nézlek és nem csak a képeid fantasztikusak, de jók a receptjeid is, ami egy gasztroblogon azért nem kicsit fontos.
Szóval, mindig írhatnék, és mindig csak ámulattal. Az írás sokszor elmarad, a csodálat azonban mindig jelen van. Elkápráztatsz mindig!

Ági, aki főz 2010.07.03. 19:34:00

Az biztos, hogy olvaslak és mindig gyönyörködöm a képekben. Tényleg van bennük valami, valami csoda. Mindig megmozdul valami, olyan színeket és formákat használsz, hogy eláll a lélegzetem.
süti beállítások módosítása