vegasztromania 2009. március 20.

kés-kérdés





martha stewart szerint késeim jó kezekben vannak.

már csak egy baj van.. lehet, hogy a kezeimmel nincs gond, de nem vagyok túlságosan megelégedve késeim felhozatalával. persze számtalanszor főztem már idegen körülmények között, sőt, nomád helyzetekben is - életlen kések "segítségével", és alapvetően azt gondolom, hogy ha szívvel-lélekkel, őszintén teszem ezt, akkor csak jó sülhet ki belőle. de ahogy egyre inkább hatalmába kerít ez a láz, egyre igényesebb vagyok mindenféle szempontból, tekintsük akár a hozzávalókat, akár a felszerelést. mostanában elég sokat gondolkodom azon, hogy felújítsam késtáramat (a ruhatáramat már elkezdtem :) ). viszont nem vagyok profi a témában. milyen késekre van szüksége egy gasztrománnak?

ha az ember rákattan egy témára, útjába akadnak vágyait segítő tényezők. ugyan az elmúlt pár percem inkább szórakozásnak volt mondható, megcsináltam a martha oldalán található, 10 kérdésből álló sort, és 8 helyes választ adtam.
ezen felbuzdulva pedig kitalálom, s körbenézek, milyen késekre van szüksége egy gasztrománnak.. nekem.

aki hasonló cipőben jár, vagy van kedve tesztelni magát, szeretettel ajánlom ezt a kvízt.

(a fotót martha stewart oldalán találtam)

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr333553960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegasztromania 2009.03.20. 20:38:00

igen.. :) luz tudna mesélni.. de ez maradjon a mi titkunk :)

starfokker 2009.03.20. 20:38:00

hogy milyen fotók, az valószínűleg már túlmutat a gasztroblog határain:)))

lorien 2009.03.20. 20:38:00

hmm, 10 kerdesbol 10 jo lett :)
Elég kényes vagyok a késeimre, és sajnos nem is vagyok velük maradéktalanul elégedett. Csak hát egy minden igényt kielégítő készlet simán több százezer fölé is mehet :(

.luz. 2009.03.20. 20:38:00

milyen fotók??? :)

vegasztromania 2009.03.20. 20:38:00

:) volt egy bárdunk - kölcsön, de az egy halfejezés miatt visszakerült eredeti helyére. nálunk amúgy is inkább fotók kellékeként szerepelt.. :)

starfokker 2009.03.20. 20:38:00

nana, nekem összvissz három késem van. egy santoku kés (amolyan mindenes) egy kiskés, és egy sima konyhai, ha esetleg a santoku teszem azt koszos lenne, vagy tudomisén. húsok csontos részéhez pedig van egy bárdom. bár erre neked nemigen lenne szükséged:)))
süti beállítások módosítása