sajtot általában "női módon", csomagolás alapján veszek. aztán, ha bejön, mehet a repertoárba. ha emlékszem, mi volt.. most is ez a történet, fogalmam sincs, milyen camembert volt. úgyhogy mindenki érje be azzal, hogy egy közepesen érett, közepesen folyós sajttal dolgoztam. az egyik változat paradicsomos-bazsalikomos, a másik málnalekváros-chilis lett.

camembert-es tésztakosárkák




hozzávalók:
(6 kosárka)

1 cs tante fanny leveles tészta
15 dkg camembert

néhány szem koktélparadicsom félbevágva (egy kosárkába 3 fél jutott)
bazsalikomlevelek

málnalekvár (nagyon finom vn itthon, olyan, mintha aszalt lekvár lenne)
1 chili



a tésztát 6 részre vágtam, majd a soufflés tálkákat kibéleltem sütőpapírral, és belenyomkodtam a kb négyzeteket. sajdarabokat és paradicsomot ültettem néhányba, a maradékba pedig sajtot, és kis lekvárpöttyöket, amikre icipici chili-darabokat szórtam (nem nagy egy kosárka, nem kell agyon chilizni). 180 °-on kb 15-20 percig sütöttem őket, majd a paradicsomos szekcióra a végén friss bazsalikomlevelet téptem.





A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr143553908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása