medvehagyma mindenütt. az erdőben, a piacon, a weben, a gondolataimban, a sütőmben. sőt, még a szemközti kisboltban is, kb egy órája az eladónak ecseteltem a medvehagyma tulajdonságait, s hozzá fűződő recepteket. fantasztikus pestót, levest, salátát alkothatunk belőle, bár néha a legjobb a szendvicsünkbe rakni a leveleket. mivel egy jókora adag maradt múlt hétről, és igencsak a fonnyadós állapot felé közelgett, lepényt sütöttem belőle.



hozzávalók:

1/2 csomag medvehagyma
1 csomag leveles tészta (tante fanny)
2 dl tejszín
1/2 dl tej
2 tojás
10 dkg sajt
só, bors
szerecsendió

egy csatos tortaformát kibéleltem sütőpapírral, és a tésztát beleszabtam. alulra raktam a medvehagymaleveleket, és ráöntöttem a közben összekevert tejszínes-tejes-tojásos-reszelt sajtos-fűszeres keveréket. a kilógó tésztákat ráhajtogattam, majd előmelegített sütőben 25 percet sütöttem lefedve, és 3 percet fedő nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr663553864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegasztromania 2008.03.21. 11:36:00

kedves tibor, személy szerint még nem próbáltam fagyasztani a medvehagymát. várom aszezont, és akkor eszem, ill. használom.

vuicstibor@hdsnet.hu 2008.03.21. 11:36:00

Hogyan lehet a medvehagymát mirelitként tartósítani,hogy megőrizze színét és ne feketedjen meg,vagy ne essen össze?tratia

Anonymous 2008.03.21. 11:36:00

Ajánlom ezt az oldalt:

Fagyasztott és Sózott medvehagyma egész évben!

www.mirelit.com
süti beállítások módosítása