saját gyártmányú tésztát szeretnék csinálni!
sok évvel ezelőtt már alkottam spenótos lasagna-tésztát. ha lesz gépem, megcsinálom, és felkerül a blogra!

homepasta






addig is itt egy általam nagyon kedvelt festő ide kívánkozó témájú képe, hogy emlékeztessen!

2 komment

Címkék: bla

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr943553810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegasztromania 2007.09.19. 19:35:00

igen, ettől én is tartok.. de az a lasagna annyira isteni volt.. :)

Fűszer és Lélek 2007.09.19. 19:35:00

Remélem, ha megveszed, használni is fogod, én kaptam egyet, évente használom, pedig a nagy elhatározás megvolt. Jó lenne, ha állna előttem egy pozitív példa :-)
süti beállítások módosítása