nyár elején vettünk egy grillsütőt, amit fel is avattunk a szentendrei-szigeten. azóta viszont a belvárosi lakásom kis kertjében árválkodott, így nagyon megörültem, mikor az öcsémék bejelentkeztek vacsorára.. a tolerancia szellemében jól megfért egymás mellett a csirke, a gomba, a zöl kaliforniai paprika és az édeskömény. (és szintén a tolerancia szellemében a szomszédok egy árva kukkot nem szóltak, pedig az elején volt füst rendesen..)



most nem bonyolítottam különleges pácokkal, rozmaring nyársakkal a dolgot, egyszerűen befűszereztem a zöldségeket , és összedobtam egy salátát hozzá jégsalátából, paradicsomból, paprikából és lilahagymából. a maradék falatokhoz olívás kenyeret pirítottunk és azzal tunkoltuk a saláta olívaolajos-citromos-kakukkfüves öntetét. a vacsorát pedig roséval kísértük, ztán előkerült a chianti, mait gyu hozott nekem tavaly olaszországból. :)


egyébként vegetáriánus létemre meglehetősen élvezem a sült hús illatát és húsos recepteket is vég nélkül tudnék mesélni, enni mégsem kívánom. az orrom, a szemem és az agyam abszolúte hús"evő", és ez pont kielégít. fő az egyensúly!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr373553798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása