az az igazság, hogy nagyon ritkán csinálok édességet, sütök süteményt. de most úgy hozta az élet, hogy nekiugrottam a feladatnak..



hozzávalók

30 dkg mandula
30 dkg jó minőségű, magas kakaótartalmú keserűcsokoládé
1 púpozott ek keserű kakaópor
25 dkg vaj
10 dkg cukor (akár nádcukor)
6 tojás





a mandula egyik felét finomra, a másik felét durvábbra őröltem. ugyanígy jártam el a csokival is. a mandulát és a csokit összekevertem a kakaóporral.
a vajat és a cukrot habosra vertem, és a tojássárgákat egyenként adagoltam a keverékhez. ezután hozzákevertem a mandulás-csokit is és így egy durva masszát kaptam, amit a csipet sóval felvert tojásfehérje-habbal lazítottam.
egy kivajazott, kilisztezett formába sütőpapírt raktam és ebbe öntöttem a keveréket. előmelegített sütőben 190°C-on körülbelül egy óráig sütöttem.

barackfagyival ajánlom!

nem akarok idegen tollakkal ékeskedni, ezért megjegyzem, hogy a második képet gyu csinálta, akinek egyébként is szeretnék köszönetet mondani a sok segítségért!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr353553797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegasztromania 2007.07.16. 11:39:00

thaks! :)
i'm very happy to see u in my blog! sometimes i look at urs, and i have to tell u, that i like it very much!

Great Big Vegetable Challenge 2007.07.16. 11:39:00

I cannot understand a word of what you right - but hte picture of chocolate brownie says it all.
I love it.
Strange how language is unnecessary when it comes to chocolate!
Charlotte
Great Big vegetable Challenge

Morzsóka 2007.07.16. 11:39:00

Most nagyon megennék egy ilyen szeletet!
süti beállítások módosítása