csütörtökön lesz az utolsó vizsgám. ezt már fél lábon is, ugye?
utána a lehetőségekhez képest belevetem magam a sütésbe-főzésbe. terveim szerint az alma és a tök lesznek a következő időszak főszereplői. elvileg a konkrét elképzeléseim is megvannak, de a változás jogát fenntartom..




az almákat alapvetően evésre szántam, de annyira gyönyörűek abban a világoskék tálban, annyira meggyőzőek, hogy szinte érzem az illatukat, és elkezdtem azon gondolkodni, hogy inkább valami édességet csináljak belőlük. egy csomó ötletem támadt, ami aztán persze percről-percre változik. viszont ismerve magam a napokban vagy engedek egy felerősödött vágynak, vagy elhalványul, halasztom, és az almákat valóban megeszem.




a tökkel viszont más a helyzet. egy (na jó, legalább 3, és az egyik megvalósult) sütőtökös receptet már november óta szeretnék megsütni, de vagy nem találtam hozzá megfelelő formájú alapanyagot, vagy nem volt fény a fotózáshoz, és így bele sem kezdtem, vagy szokás szerint nem volt időm a nem összecsapott kivitelezéshez. bár az a típus vagyok, akinek kreativitására pozitív hatással van a határidő szorítása, ez a határidő másra vonatkozik. csak a napokat számolom (4), az összes hozzávaló a hűtőmben és a zöldségeskosaramban pihen (végre találtam a csarnokban gömbölyded alakút), és várja a teli indexet.

titeket megihletnek a formák, színek?

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr903554030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anonymous 2010.01.17. 13:37:00

Csodálatosak a képeid... Gratulálok!

ildi

Reni 2010.01.17. 13:37:00

Ezeket a fotókat már flickr-en is csodáltam :]

Beatbull 2010.01.17. 13:37:00

Sok sikert az utolsó vizsgához (is)! Gyönyörűek a képek ;) A tök megihletne, de sajnos errefelé nem kapható már sütőtök, csak hokkaido :( Irigylem a zöldséges kosaradat.
süti beállítások módosítása