nemrég még miniszoknyában legyezgettem magam a hőségben, és vártam a szeptembert. most meg már december van, a határidőnaplóm tele, és a laptopom mellett heverő mindenféle cetlik várják a pipákat. hogy melyik tennivalón vagyok már túl. ezen kívül pedig a december azt jelenti, hogy mindjárt itt a karácsony.. gyerekkoromban ősz elejétől számoltam, hogy mennyit kell még aludni, hogy jöjjön a jézuska. most meg azt számolom, hogy addig még mennyi dolgom van.. nem, ez valóban nem normális, inkább átlibbenek a másik oldalra, és onnan nézem a zsúfolt napokat. tulajdonképpen azért vagyok leterhelve, mert olyan dolgokat csinálok, amiket szeretek, amiket én választottam, és amik által tanulok, fejlődöm, több leszek. ez egy ideig háromszoros energiát jelent, de gyümölcsöző. ezekben az időkben erős a szelekció. fontossági sorrend van, és arra jöttem rá, hogy ez jó. hogy minden, amit csinálok, az értelmes, és nem csúsznak ki kezem közül az órák, napok.

no de gesztenye. van, aki nem szereti a sült gesztenye illatát? igazi téli hangulat! mert bár én nem vagyok egy nagy tél-imádó, de ha már tél, élvezzük ki rendesen! pokrócba bugyolálva, gőzölgő fahéjas-narancs teával és egy jó könyvvel a kézben, vagy egy tál, a sütőből frissen kivett gesztenyével, és valami jó filmmel az igazi!
(a hóesésben sétálásra még várni kell..)

sült gesztenye




előmelegítettem a sütőt a legmagasabb fokozaton.
a gesztenyéket megmostam, és legalább 15-20 percre beáztattam. utána a gömbölyödő felükön kereszt alakban bevágtam őket, majd sütőpapírral bélelt tepsiben addig sütöttem őket, míg pöndörödve szét nem nyíltak, de még nem égtek el.

az általam megsütött gesztenye egy részét azonnal megettem, a többivel viszont más a tervem..
hamarosan kiderül!




2 komment

Címkék: tél vegán

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr373554024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mindennapi Manna 2009.12.04. 13:23:00

:)

Gasztromami 2009.12.04. 13:23:00

Végre hallani felőled! És imádom a gesztenyét, idén jöttem rá hogy kell jól sütni, mindig nagyon bevágtam, most már csak a héjat vágom át.

Kíváncsian várom, mi lesz a többiből!
süti beállítások módosítása