múlt vasárnap találkoztunk néhányan ágiék csodálatos nyaralójában. gyuval előző nap érkeztünk a káli-medencébe, nekem az még egy nagy plusz volt, hogy onnan érkeztem, és oda tértem vissza (mivel ott töltöttük az időt szerdáig). a motoros-találkozó miatt ági javaslatára a hátsó úton közelítettük meg a találkahelyet, s bár szeretem a balaton mellett kanyargó utat is, ez most még jobban esett. aztán egy gyönyörű, vadregényes úton jutottunk fel a házhoz.

a teraszról fantasztikus kilátás nyílt a balatonra, a teraszra vezető lépcsőt kísérő levendulabokrok körül pedig temérdek mennyiségű lepke repkedett. hűsítőként duende citromfű-szörpjét kortyolgattuk, és nagy gyerekezések, valamint csacsogások közepette adtunk a gasztronómiának is persze..

előételnek duende fetás padlizsánkrémjét kentük kenyérre, valamint az általa hajnalban megsütött pogácsát eszegettük. aztán ági és "saját levében" csirkemellet, szűzpecsenyét, kukoricát és öklömnyi újfokhagymákat grillezett, én pedig zöldségnyársakat. ezt kísértük duende apró újkrumplisalátájával, anyahajó isteni mandulás karalábéjával, tejszínes-tormás sárgarápa-mártogatósával, és az általam készített diós-joghurtos-kéksajtos szósszal (100 g kéksajtot villával rusztikusra törtem , hozzákevertem fél pohár joghurtot és fél pohár tejfölt, valamint egy jó marék darált diót). desszertnek ági keksz alapú túrós-málnás sütit hűtött, trinity pedig epercharlotte-ot, és meggyes-mandulás browniet sütött.

az volt a benyomásom, hogy mindenki kitett magáért, mégsem estünk abba a hibába, hogy egy regimentnek való ételt sütöttünk-főztünk össze..
nagyon jól éreztem magam, és remélem, hogy ebből rendszert csinálunk! :)

2 komment

Címkék: bla gbt

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr733553983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trinity 2009.06.19. 17:53:00

Akkor megtaláltuk az arany középutat:)))
Remélem, hogy máskor is sort kerítünk rá!!!
Köszi a kéksajtos mártogatós receptjét!!!!
süti beállítások módosítása