gyerekkoromban kedvenc műsoraim a főzős műsorok voltak - ezt már említettem. azt viszont még nem, hogy emellett bújtam a lakberendezési lapokat.. 13 évesen komplett tervem volt a leendő lakásom kialakításával kapcsolatban.
több helyen laktam már, és mindig nagy örömmel alakítgattam az adott tereket. nem egyszerre, hanem fokozatosan. mindig egy-egy újabb ötlettel, átrendezéssel, tárggyal lett gazdagabb és teljesebb.

ezen a téren is ugyanúgy működöm, mint a gasztronómiával kapcsolatban. alapvetően szívből és lélekből főzök, intuitívan, de nagy hatással vannak rám szakácskönyvek, oldalak, szakácsok.
alapvetően szívből és lélekből lakberendezek, intuitívan, de nagy hatással vannak rám szakkönyvek, lapok, weboldalak..

van egy erős gyanúm, miszerint aki megszállottja a gasztronómiának, az konyhamániás is (azon túl, hogy imádja a piacokat, lefekvés előtt szakácskönyveket búj, és bazsalikommal álmodik..). ezért szeretném megosztani hasonló érdeklődésű társaimmal azokat az oldalakat, amikre ma bukkantam rá (a tartelette blog olvasása közben).
jó böngészést mindenkinek!





(a képet a livingetc oldalán találtam)




és hol főzök én? még néhány hónapig itt..








12 komment

Címkék: bla

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr693553977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sajtkukac 2009.05.19. 14:50:00

De jó, hogy nem vagyok egyedül a lefekvés előtti szakácskönyv olvasási kényszeremmel! Na, meg a piacimádattal, a konyhafelszerelési bolt imádattal és igen, szoktam álmodni az ételekről! Nagyon jók a képek! Sok sikert az új konyhádhoz!

Orsi

vegasztromania 2009.05.19. 14:50:00

bajla, már szeretem :)

kriszta, tényleg izgalmas dolog.. nekem is tetszik! nem mindig zökkenőmentes két kialakult (?)személyiség véleményét, ízlését összeegyeztetni, de azt hiszem, jó úton vagyunk! és egyébként meg van egy tök jó közös nevező, szóval minden ok.

duende, én vágyom rendesen :) leendő szomszéd ;)

dóri, köszi :) én meg veled örülök az új gasztronómiádnak!

Gourmandula 2009.05.19. 14:50:00

űdeizgalmasmostneked... :))
veled örülök! :) d

duende 2009.05.19. 14:50:00

Úgy legyen, Nana! :)) Én is azért lottózom! Egy parasztházért a Káli medncében. :)) Vágyjuk erősen és akkor sikerül! :)

Kriszta 2009.05.19. 14:50:00

Jaj, ez olyan izgalmas! :) Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz az új konyhád. Két ember ízlését összeegyeztetni nagyon érdekes és jó dolog. Nálunk legalábbis így volt.
Mi is nemrég költöztünk össze a barátommal és együtt terveztünk meg mindent :) És imádom azt, ami eddig megvalósult. A konyhát annyira szeretem, hogy lassan féltékenység tárgya lesz... :D

A tárgyaid szerintem nagyon jól tükrözik azt a személyiséget, akit itt a blogon megismerhetünk :)

bajla 2009.05.19. 14:50:00

szerintem ezt is szeretni fogod:

http://www.latartinegourmande.com/

vegasztromania 2009.05.19. 14:50:00

de bevált!
csak mikor ezt a konyhát terveztem, egyedül voltam, és gyu csöppent bele. most viszont kettőnk ízlésének kell megfelelnie, és azokat közelítettük egymáshoz. egyébként meg izgalmas változtatni!
de ha majd lesz parasztházunk a káli-medencében (adja isten!), akkor ott fa pult lesz, fajansz-mosogatóval :)

Ági, aki főz 2009.05.19. 14:50:00

Én meg majd pont fa pultot szeretnék egyszer. Nem vált be, vagy csak stílust akarsz váltani?

vegasztromania 2009.05.19. 14:50:00

nem titok, csak nehéz elmesélni.. most fapultom van, fehér kerámiamosogatóval. a "másik" konyhában kicsit jobban fog dominálni a fém, és nem vidéki jellege lesz, hanem modernebb.
majd, ha kész.. :) addig még úgyis annyi minden változhat. jöhetnek új ötletek stb.
az eszközöket viszem, persze! :)

Raindrop 2009.05.19. 14:50:00

Szia nana! :)

A más stílus az miben nyilvánul meg? :) Vagy még titok? Persze, tuti titok. Inkább csak annyit árulj el, az edények, eszközök ugye maradnak? Ez így olyan mesébe illő! :)

vegasztromania 2009.05.19. 14:50:00

:)
majd képekben mesélek, de ez csak pár hónap múlva lesz. fejben már megterveztük, más stílust képvisel, és már szeretem!
ezalatt az idő alatt pedig maximálisan ki akarom használni ezt a konyhát. azért is csinálok képeket, h mindenképpen maradjon róla emlékem.

Ági, aki főz 2009.05.19. 14:50:00

Igen, konyhamániás vagyok, imádom a piacokat, lefekvés előtt szakácskönyveket bújok, de nem bazsalikommal álmodok...

A livingetc-t imádom, újság formában is zseniális. Az Elle decor pedig szerintem mindent felülmúlóan jó újság!
Ja és a főzős újságjaim - mindent megőrzök - 4 dobozt töltenek meg, a lakberendezősek csak egy felet, mert azokat kitépkedem.

A te konyhád is szép, főleg hogy ilyen gyönyörű képeket tudsz produkálni. Majd meséld el, hogy milyen lesz az új!
süti beállítások módosítása