hét elején nagyimnál voltam, és többek között hoztam ribizlit, málnát, és meggyet. azon túl, hogy mindhármat imádom magában is, szerettem volna valamit alkotni belőlük.
mivel ebben a melegben nem fogom bekapcsolni a sütőt, másrészt nem is nagyon szeretek süteményt sütni, a döntés nem volt nehéz, hogy fagyi legyen a mű. tovább segítette munkámat, hogy nincsen fagyigépem, és nem rajongok a tojásért. így született meg a joghurtos fagyi gondolata, amit elég hamar a tettek követtek.

diós-joghurtos piros fagyi




hozzávalók:

2 3 dl-es pohár ribizli, meggy, és málna
3 dl natúr joghurt
3 marék dió
3 ek méz



a gyümölcsöket megmostam, a meggyet kimagoztam, a ribizliszemeket pedig leválasztottam a szárukról. leturmixoltam, hozzáadtam a joghurtot, a darabosra-rusztikusra darált diót, és a mézet, összekevertem, és egy műanyag tartóban lefedve beraktam a mélyhűtőbe. megvártam, míg megfagyott, és most - vigyázva, nehogy leegyem a klaviatúrát - sűrű "mmmmhhh"-t hallatva ezt eszem.

a turmixolás után szűrőn át lehet paszírozni, de nekem ehhez most nem volt kedvem.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr523553905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása