már nagyon régóta szerettem volna elmenni az őrségbe, s ez a vágyam most realizálódott. annyira magával ragadott a táj, a hangulat, az emberek kedvessége, hogy azt hiszem, hamarosan visszatérek. egyes számú szerelmem - kötődéseimnek köszönhetően - a káli-medence marad, de ez a tény nem zárja ki újabb, és újabb vidékek megismerését, és megszeretését.





5 dédelgetett kívánságomból 3 teljesült; a dödölle megkóstolása, és egy tejesköcsög megszerzése elmaradt, viszont mézes pálinkával, tökmagolajjal, és házisajttal érkeztem haza.
szinte mesébe illően jutottunk hozzá a folyékony vágyakhoz szalafőn, csörgőszeren. margit néni, a helyi tökmagolaj-elosztó sajnos nem volt otthon, de kedves szomszédja mélyhűtőjéből előkeveredett egy fél liternyi olaj, konyhájából pedig jófajta mézes pálinka..





templomszeren, a ferencz-portán pedig különféle ízesítésű sajtok közül választhattunk. sajnos kecskesajtot most nem árultak, mivel kiskecskék vannak, akiknek nagyobb szükségük van a tejre, mint a kiéhezett pestieknek.. viszont tehénsajtból feltankoltam, kakukkfüveset, citromfüveset, sáfrányosat, kaprosat.





4 komment

Címkék: bla

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr253553876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"saját levében" 2008.05.08. 10:00:00

Kedves nana, ha nem veszed tolakodásnak itt az én receptem:
http://sajatleveben.blogspot.com/2008/03/ddlle-ettl-mr-belle-vkf-xiv.html
Örülök hogy jól érezted magad, én is imádok ott lenni!

vegasztromania 2008.05.08. 10:00:00

sajnos még sehogy, mert recepteket ugyan gyűjtöttem, de megkóstolni még nem sikerült! úgy érzem, neked is van egy jól bejáratott dödölle-recepted, jól sejtem? :) megosztod velem?

Csibe 2008.05.08. 10:00:00

Szia, és hogy ízlett a dödölle?...egy zalai érdeklődő ;))
süti beállítások módosítása