van olyan időszak, amikor a szervezetem szénhidrátot kíván, van, amikor sok fehérjét (olyankor öntöm magamba a kaukázusi kefírt), ma viszont egyértelműen jelzett, hogy zöldséget kér.




ez a saláta is a hideg-meleg kategóriába tartozik, mivel a csíkokra vágott, sült zukkinit forrón raktam a tépett lollo verde, a darabokra vágott paradicsom, és a mozzarella-golyók társaságába. a zukkinit megsóztam, az egészre pedig olívaolajat, és balzsamecetet öntöttem, kakukkfűvel, és őrölt, színes borssal ízesítettem.

fontos, hogy a zukkinit nagy lángon, hirtelen süssük meg, és az addigra már összeállított salátára rögtön rakjuk rá, és frissen együk meg, mivel, ha egy kicsit is kihűl a zukkini, elázik a salátában, és akkor már nem olyan jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr753553827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása