egy barátunk lomtalanított vidéki házában és ki akarta dobni ezt a gyönyörű, régi, bájosan amorf üveget. nem hagytam..

kovászos uborka




ha nyár, akkor kovászos uborka (is). kicsit későn kaptam észbe, az igaz, bár másét ettem bőszen. és íme az első saját kertben érlelődő (ma raktam ki napfürdőzni) saját kovászos uborka. a végcél persze a saját uborkával, saját tormával és saját kenyérrel eltett változata!




egy 5 literes üvegbe kb. 2,5 kg megmosott, két végén levágott, bevagdosott uborkát tettem, valamint fokhagymagerezdeket, egy hosszában negyedbe vágott tormát és kaprot. ezt forró sós vízzel felöntöttem, és a tetejére három kisebb szelet kenyeret raktam. lefedtem, és kiraktam a virágok közé a napra.. holnapután kiderül!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr253553804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sza 2007.08.06. 19:27:00

ezekszerint egyben hazaért az üveg :)
süti beállítások módosítása