kisszemű újkrumplit (?) vettem a héten, nagyon megtetszettek a kb. 2 cm-es átmérőjű gömböcskék. ez az egyik gyors vacsora-ötletem, ha este 8 körül esem haza, és nincs erőm a főzéshez, mégis meleget ennék.

ráncos krumpli




a krumplikat nagyon-nagyon megmostam, megtöröltem, és egy kerámiatálba tettem. megsóztam, megborsoztam, és meglocsoltam olívaolajjal, majd sütőben megsütöttem (nem emlékszem, mennyi ideig sült, de nem kellett sok idő, talán 25-30 perc lehetett..). a vége előtt 5 perccel rászórtam egy csokor nem annyira apróra vágott petrezselymet, és rádobtam néhány darabka vajat.

fűszeres túrókrém




közben egy kis juhtúrót, és 125 dkg tehéntúrót összetörtem villával, hozzákevertem egy kis doboz tejfölt, megsóztam, megborsoztam, és snidlinget szórtam hozzá. bármilyen fűszernövénnyel kipróbálhatjuk, én tegnap a legegyszerűbb verzióra vágytam.

a krumpli nem tűzforrón jó, hanem amikor melegre "hűlt", és ráncos lesz a héja.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr603553871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vegafood 2008.04.05. 14:25:00

Hát ráolvasztani még nem próbáltam, csak símán majszolom hozzá. 8D

Gouranga

vegasztromania 2008.04.05. 14:25:00

parenyicával még nem próbáltam.. ráolvasztod?

VegaFOOD 2008.04.05. 14:25:00

Húú a sült héjában sült krumpli nekem is egy régi nagy kedvenc.
Sajttal bírom a legjobban, mozzarella, vagy egy ki parenyica.

Gouranga :)
süti beállítások módosítása