egyik első postomban írtam arról, hogy alapvetően lakto-ovo (tejterméket, és tojást is fogyasztó) vegetáriánus vagyok, de vannak olyan időszakaim, amikor vegán módon étkezem, vagyis semmilyen állati eredetű ételt nem veszek magamhoz. s hogy mikor van vegán periódusom? amikor a szervezetem jelzi, hogy elég a tejtermékből, és elég a tojásból (amit amúgy is elég keveset eszem).



ma délután volt az a pont, hogy tudtam, innentől egy darabig tej-, és tojásmentes napok jönnek. tulajdonképpen semmi bajom nincs, egyszerűen TUDOM, hogy ez lesz, és kész. a vágyaim szintjén jelentkezik, és én hallgatok rá.

holnaptól kezdve vegán napokat-heteket élek majd. egy jó kis séta keretében meglátogattam a rotschild üzletet, ahol van bio részleg, és fel is turbóztam készleteimet rizstejjel, szójatejjel, szójajoghurtokkal, tofuval..

7 komment

Címkék: bla vegán

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr413553852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katanyaka 2008.02.09. 19:28:00

Vera, köszi! ;o)

Vera 2008.02.09. 19:28:00

Hajrá Nana!!!
(És Kata is :))

vegasztromania 2008.02.09. 19:28:00

az az igazság, hogy a kávét feketén iszom fahéjjal, és mézzel, a tejszínhabot, és a vaníliafagyit pedig eddig sem szerettem.. :)

Beatbull 2008.02.09. 19:28:00

hmm, szóval jól értem, hogy most már soha többé tejcsoki, tejszínhab a tortán (sőt még torta sem hisz a vajkrém miatt) s soha többet kávé tejszínnel, soha többé vaníliafagylalt? Csak, hogy tényleg jól értelek-e ;)

vegasztromania 2008.02.09. 19:28:00

igen, van, ott figyel az is a kosárban! :)

Katanyaka 2008.02.09. 19:28:00

Érdekes, én is éppen tegnap jelentettem ki, hogy elég volt a tejfölből és sajtokból, kb. 1,5 hét szünet után főztem valamit velük és olyan, de olyan rosszul esett, hogy na! Szóval, most semmi ilyesmi nem lesz nálam sem ;o)
Egyébként ebben a Joya termékcsaládban van natúr "joghurt" is?
süti beállítások módosítása