ez az első próbálkozásom a mungóbabbal. egy biobolt polcán találtam rá, megtetszett, hogy nagyon kisszemű, és zöld. egyébként előnye, hogy magas a fehérjetartalma, és könnyen emészthető. nagyon sok leírást nem találtam róla, de intuíciómat követve megszületett a következő recept (és van még pár ötletem..).

a kis mungóbab





hozzávalók:

1/4 kg beáztatott mungóbab
1 hagyma
szezámolaj
összetépkedett mentalevelek
citrom
só, bors



a kis kockára vágott hagymát megdinszteltem, aztán hozzáadtam a mungóbabot, annyi vizet töltöttem rá, hogy ellepje, és megfőztem (ez nem tartott sokáig). közben sóztam, borsoztam. utána rátépkedtem a mentaleveleket, ráfacsartam egy fél citrom levét, és botmixerrel pürésítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr393553818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása