vagy inkább nemfőzési..

ilyen időjárási körülmények mellett (legszívesebben beköltöznék a hűtőbe) a tűzhelyet csak és kizárólag reggel vagyok hajlandó bekapcsolni.. mikor a kávémat főzöm.

gasztromúzsám össze-vissza csókolgat, de mr kánikula mellett valaki más sem engedi, hogy túlmelegítsem az amúgy hál'istennek hűvös lakást, mert mostanában nem kapok egy-egy hozzávalót az éppen aktuálisan megálmodott ételhez. és mivel kétszer is meggondolom, hogy hány lépést vagyok hajlandó a "kötelezőkön" kívül megtenni, nem szaladok el a világ végére mondjuk sárgaborsólisztért. inkább megvárom, amíg utamba esik egy olyan bolt, ahol van. vagy hűvösebb nem lesz, és szívesen gyalogolok oda, ahol biztosan lehet kapni.

egyébként nem bánom túlságosan, teljesen kielégítenek a saláták, a gyümölcsök, és a szendvicsek. rengeteg limonádét iszom ilyenkor, és tegnap például egy fél jól lehűtött sárgadinnyét turmixoltam le egy lehelletnyi gyömbérrel, és azt iszogattam-kanalaztam filmnézés közben.
mai konyhaművészetem a joghurtos gyümölcsfagyi-készítésre, és salátagyártásra korlátozódik.

remélem, hogy lassan kicsit hűvösebbre fordul az idő, és megfőzhetem/süthetem a tarsolyomban lévő recepteket. addig is kiélvezem a gyümölcsöket, mert végülis mikor, ha most nem?

6 komment

Címkék: bla

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr173553995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bridge 2009.07.15. 14:43:00

:) ...beköltözni hűtőbe.

.luz. 2009.07.15. 14:43:00

azért egy limonádés, jól megkomponált kép elfért volna ide, a fényképezőgép nem termel olyan sok hőt!!! :PPPPP

Mindennapi Manna 2009.07.15. 14:43:00

Tök jó, hogy te legalább írsz is:) Vasárnap én is citrommal savanyított bablevest főztem. Legközelebb kipróbálom gyömbérrel is.

vegasztromania 2009.07.15. 14:43:00

szia szilvi, de jó hallani rólad!!
remélem, minden rendben veled, és jól alakulnak a dolgaid!
nyáron voltam a krisna-völgyben és eszembe jutottál - tihanyban egy vacsora alkalmával beszéltünk a somogyvámosról emlélszel?
örülök :)

Szilvia 2009.07.15. 14:43:00

Szia!

Most bukkantam rá erre az oldalra, nagyon jó kis receptek vannak itt! :)

Egy oszt.kirándulás alkalmával említetted, hogy mennyire szeretsz főzni és főleg húsmentesen, már akkor érdekelt. Ez az oldal egy biblia lesz nekem azt hiszem. ;-)

Üdvözlettel:

Egy szintén növényevő
volt tanítványod
Kránicz Szilvia
:)
süti beállítások módosítása