saláta.. egy vega életének - étkezésének egyik alappillére. izgalmas téma ezek fényében. készítésüknek két végletét élem: vagy csak összevágom azokat a zöldségeket/gyümölcsöket, amik itthon vannak és nyakon öntöm valamelyik olajammal, citromlevet facsarok rájuk, vagy balzsamecetet zuttyintok tetejükre; vagy előre megálmodom, megkomponálom az ízeket, és alkotok.
sokféle kedvencem van, imádom a jó öreg görög salátát és tzatzikit, a sima citromos-olajbogyós paradicsomsalátát, a caprese-t, de legnagyobb kedvenceim a hideg-meleg saláták, valamint a gyümölcs-sajt-magvak kombó.

saláta ringlószilvával, camembert-rel és mandulával




hozzávalók:
(1 adag)

1-2 salátalevél csíkokra vágva
1 ringlószilva cikkekre vágva
néhány szelet camembert
néhány szem pirított mandula
néhány kis levél bazsalikom

olívaolaj
balzsamecet
méz

a hozzávalókat elrendeztem egy tálban, az olívolajat, balzsamecetet és a mézet pedig egy másikban összekevertem, és a salátára öntöttem. egy részét azonnal megettem, a többit pedig hűtőbe raktam, hogy összeérjenek az ízek.

további saláták a vegasztrománián itt.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr643553922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása