általában előre kitalálom, mit főzzek, szinte vágyakozom az után az étel után. néha azonban előfordul, hogy csak a gyomrom mordul, és halvány levendula-lila gőzöm sincs arról, hogy mit egyek. pont egy ilyen történetbe futottam bele múlt kedden. aztán maradékok után kutatva a hűtőben egyszercsak azt vettem észre, hogy kész a vacsora.

currys zöldségek wokban




hozzávalók:

1 zukkini
néhány gomba
1 lilahagyma
fokhagyma
só, bors
curry

a zöldségeket nagyobb darabokra vágtam, közben felforrósítottam a wokot. olajon 1-2 percig sütöttem a hagymát, és a fokhagymát, majd pár percig a zukkinit és a gombát. sóztam, borsoztam, és egy kis curryvel ízesítettem.



A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr143553902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása