kapolcson, a művészetek völgyében éhesen végül a vegetáriánus indiai kajáldát választottam. currys rizst ettem zöldségekkel és purival. elég drága volt ahhoz képest, hogy valószínűleg mirelit zöldségekből főzték..
hazajőve nekiálltam, hogy megfőzzem az én indiaimat. nem akartam konkrét receptet alkalmazni, eddigi tudásomat előhozva indultam a csarnokba vásárolni.
vettem zöldbabot, padlizsánt, zukkinit, répát, paprikát, hagymát, fokhagymát, friss, zöld koriandert. aztán hazaérve, meglévő fűszereimmel nekiálltam a kreatívkodásnak.



mivel utálom, ha a padlizsán nincs teljesen megsülve, kockára vágva, sütőben elősütöttem. aztán megpirítottam a hagymát, fokhagymát, majd sorban a zöldségeket, hámozott paradicsomot zuttyintottam az egészre. és persze fűszereztem. most nem csináltam "csonsz"-ot (előpirítani a fűszereket), hanem por alakjukban szórtam az ételre sót, egy kis fahéjat, római köményt, garam masalát, valamint reszeltem rá gyömbért. együtt pároltam őket addig, míg a zöldségek puhasága el nem érte a tökélyt.
hosszúszemű basmati rizst főztem hozzá, amibe apróra vágott koriandert kevertem.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr113553805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása