az első postomban írtam arról, hogy két éve vagyok vegetáriánus. először arról olvastam, hogy délelőtt 11-ig csak gyümölcsöt lenne jó enni, azt sem keverve sem más gyümölccsel, sem semmivel (két különböző gyümölcs fogyasztása között legalább háromnegyed órának kell eltelnie). kivétel ezalól az alma, ilyen szempontból nem számít gyümölcsnek. nagy lelkesen ki is próbáltam, azóta teljesen átálltam erre az életmódra. sokkal több energiám lett, nem terheli le a szervezetemet a reggeli emésztése. emellett azt is olvastam, hogy az ideális az lenne, ha délelőtt gyümölcsöt (frissít), délben gabonát (táplál), este zöldséget (tisztít) ennénk. ez nekem csak időnként sikerül, amikor néhány havonta kb egy hétig teljesen vegán módon étkezem.



ezután egyik nap úgy ébredtem, hogy tulajdonképpen nem eszem húst. nem tiltottam le magam róla, nagyritkán előfordul, hogy eszem halat, vagy belekóstolok valamilyen húsételbe, de már olyan idegen, hogy nem kívánom. néha készítek, ha meg szeretném lepni mr. húsevőt, vagy társaságot látok vendégül (a kép is egy ilyen alkalommal készült).
az illatok azért még felcsigáznak, de maximálisan ki is elégítenek. örömömet lelem a főzésben azóta is, mióta nem főzök húst, és kihívásként élem meg, hogy sokfélét főzzek sokaknak egyelőre elképzelhetetlen módon. remélem, hogy egyre elfogadottabbá válik a "vegaság", és az éttermekben is egyre bővül a választék.

Szólj hozzá!

Címkék: bla

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr603553807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása