a hétvégi medvehagymaszedő akció eredményeként (magamhoz képest legalábbis) jelentős mennyiségű zöld levél került a hűtőm alsó dobozába. először nem is értettem magam, hogy miért szedtem ennyit, aztán mikor megkóstoltam a belőle készült pesto-t, minden kétségem elszállt. kisebb csavaros tetejű és csatos üvegekbe töltve, olajréteggel a tetejükön tovább elállnak, de van egy olyan érzésem, hogy nem fogom megtudni, meddig..

medvehagyma pesto




hozzávalók:
(1/2 l-es csatosüveg)

280 g medvehagymalevél
2 marék mandula ledarálva
olívaolaj

frissen őrölt vegyes bors

a leveleket megmostam, konyharuhán megszárítottam, majd nagyobb csíkokra vágtam. ezeket kisebb adagokban, olívaolaj, só és bors hozzáadásával robotgépben ledaráltam, majd a darált mandulával összekeverve az üvegbe rétegeztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr403554045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszter 2010.04.22. 15:49:00

Már meg is van, hogy mit készítek a mostani adag medvehagymából. Ilyen fantasztikus pesto-t!

Mindennapi Manna 2010.04.22. 15:49:00

:D

Á la carte 2010.04.22. 15:49:00

Nagyon szép a fotó!Gratulálok!
süti beállítások módosítása