kőkeményen elhatároztam, hogy a tennivalók ellenére igyekszem normális ételeket enni (télen sikerült egy kicsit elhagynom magam ebből a szempontból). kell némi tudatosság, de megéri! többet járok piacra, és gyorsan elkészíthető, de finom ételeket főzök. nem vagyok tervezős fajta, ezért leginkább hazafelé ötletelek, és ha nincs otthon valami, akkor megveszem a zöldségesnél, vagy a boltban.

a másik, amire mostanában odafigyelek, az az, hogy mikor és mennyit eszem. a reggeli kávé még mindig alap, anélkül nem élek. 11-ig igyekszem csak gyümölcsöt enni (és csak egyfélét), utána szendvics, aztán ebéd, majd vacsora (ez a napjaimtól függ, a lényeg, hogy két nagyobb, ill. egy kisebb étkezés). és legkésőbb 7 után nem eszem semmit. ettől a beosztástól lejött rólam 3 kg, és sokkal jobban érzem magam. az utóbbi napokban kétszer megszegtem az esti tilalmat, és nagyon nem esett jól.. igyekszem sok vizet inni, és rá kéne vennem magam egy kis csalánteára is, mely többek között vértisztító hatású.

a tavaszi jelszavaim tehát:
piac, keveset & minőséget, evéskontroll.

igen, a szemfüles olvasó jól látja, hogy a mozgást igyekeztem elsunnyogni, de nem így van, legalább gondolok rá. :) megvárom, míg elmúlik az esős idő, előveszem téli álmából a bicajomat, és nekiindulok!

ezt a tésztaételt jamie oliver könyvében találtam, és nagyon szeretem. másik vonzereje az ízén túl pedig az, hogy míg a tészta megfő, lazán el tudjuk készíteni a mártást.

spaghetti alla trapanese






hozzávalók:
(4 személyre)

500 g tészta
150 g mandula
1 gerezd fokhagyma
4 nagy marék friss bazsalikomlevél
150 g parmezán sajt
600 g paradicsom (akár koktélparadicsom)
extra szűz olívaolaj

frissen őrölt bors



míg felforrt a tésztának felrakott víz (sós, mint a tengervíz), ledaráltam a mandulát, a fokhagymát, és a bazsalikomot. egy nagy tálba tettem őket, reszeltem rá parmezánt, és apróra vágott paradicsomot kevertem hozzá. sóztam, borsoztam, és meglocsoltam olívaolajjal. a legvégén összekevertem az al dentére főtt, leszűrt forró spagettivel.

az étel hogy is mondjam nem túl fotogén, viszont annál finomabb!

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr263554043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nokedlis 2010.04.14. 14:27:00

ahhoz képest hogy nem fotogén, csodálatos képeket hoztál ki belöle!

vegasztromania 2010.04.14. 14:27:00

saját levében, elkezdeni lehet, h ott kell..
és a bringák sajnos nem ennyire önállóak :)

benirupi, köszönöm és örülök!

Beni Rupi 2010.04.14. 14:27:00

Nagyon tetszik a recept, a mandula biztosan jót tesz neki! A képek is gyönyörűek! Rendszeres olvasóddá tettél minket!

"saját levében" 2010.04.14. 14:27:00

:))
Az biztosan jó, hogy gondolsz a mozgásra, állítólag fejben kell a fogyókúrát is elkezdeni.
(Minden nap megnézem a biciklimet, hogy leporolódott-e már és felpumpálódott-e, de sajnos nem.)
süti beállítások módosítása