vegasztromania 2009. szeptember 13.

eat art 1





daniel spoerri
sevilla-serie nr. 27.


az hôpital ephémère szomszédos műtermének fiatal művészei által fogyasztott desszert
c. műve megtekinthető a ludwig múzeum 3. emeletén.

6 komment

Címkék: bla eat art

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr203554010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raindrop 2009.09.13. 19:05:00

Előző este beáztatott babot másnap vajpuhára főztem, és ledaráltam, félretettem.

Előzőleg a kicsumázott paradicsompaprikát és a hagymát együtt ledaráltam, egy lábosba beleöntöttem az étolajat és együtt a darált hagymát és a darált paprikát az olajon kicsi sóval megdinsztelem, gyakran kevergetve a kiengedett levét majdnem elpárolom, megfőzöm. (fél óra) Addig ledarálom a babot is paradicsomlével öntözgetve, mert sűrű a darálónak.
Beleteszem a paradicsomos babot a párolt paprika közé, és ekkor ízesítem sóval és borssal. (a babérlevelet már a párolódó paprikába beledobtam, belefőztem)
Egy kistepsi fövő vízben előmelegített üvegekbe töltöm, felforrósított étolajat öntök rá a tetejére még, pici szalicil és szárazdunszt!

Raindrop 2009.09.13. 19:05:00

Bemásolok ide neked valamit. Ismered?

BABZAKUSZKA
Az erdélyi O.Rozika receptje alapján, az adagokat elfeleztem, mert nekünk az túl sok lenne)

Hozzávalók:
1,5 kg paradicsompaprika,
0,5 kg hagyma,
1/2 l olaj,
1/2 l sűrű paradicsomlé,(dobozos 100%-os is jó)
1/2 kg bab, én fehér nagyszeműt vettem)
3-4 babérlevél, őrőltbors, só.
Ha ízetlen a paradicsomlé (EU!), nem elég savas, akkor tehetünk bele fél mokkáskanál citromsavat és vagy 1 ek cukrot is)

vegasztromania 2009.09.13. 19:05:00

térbeli csendélet. a tárgyak fel vannak ragasztva az abroszra és asztalra :) de ez élőben jön át igazán, érdemes megnézni!

Ági, aki főz 2009.09.13. 19:05:00

Szóval csendélet... mindegy fotónak nagyon szép.

vegasztromania 2009.09.13. 19:05:00

nem tudom, az átjött-e, h ez nem fotó, hanem egy vegyes technikával készült "csendélet" felragasztva az asztallapra, és 90°-ban megdöntve..
(tulképpen vacsorák maradványait installálta, és állította ki)

egyébként én is szoktam ilyet érzeni, mint te! de a lehetőség - bár különböző szinteken - mindenkiben megvan!

Ági, aki főz 2009.09.13. 19:05:00

De jól néz ki! Ilyenkor arra gondolok hogy én miért nem tudok ilyen képeket csinálni? Vagy olyat mint a te zakuszkásod? Milyen szem és agy kell ehhez? Hol adják az ilyesmit? Mondjuk gyönyörködni azt legalább tudok.
süti beállítások módosítása