nagyon szeretem az epret, de az epres csokival ki lehet kergetni a világból. ez a desszert viszont más tészta, az epreket jó minőségű csokoládéba mártva új dimenziók nyílnak.
a desszert evolúciójának első állomása ismét maga a kép volt, a második az egyszerűségben rejlő zsenialitás lehetőségének megcsillanása, és harmadikként fogott meg az íze. de ez csak kronológikus sorrend, nem hierarchia.

eper és csokoládé




az epreket megmostam, és óvatosan letörölgettem róluk a vizet.
közben vízfürdő felett (nekem szinte nem is lett volna erre szükségem, mert a sütőben sül valami.. - de erről később) megolvasztottam a jó minőségű, 70%-os fekete csokoládét, és az epreket zöld hajuknál fogva ebbe mártogattam, majd sütőpapírral bélelt tálba raktam őket, ahol kihűlhettek.

bátrabbaknak, illetve haladó ízvilággal rendelkező egyének számára erősen ajánlom a chilis csokoládét (akár boltit, akár sk); az én következő adagom azzal készül..





A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr713553972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vegasztromania 2009.05.08. 11:12:00

cogno, örülök, h tetszik :)

Cogno 2009.05.08. 11:12:00

remek receptek és ötletek vannak itt.. első olyan vegán oldal, melyen sok recept megfogott..

anyamanya 2009.05.08. 11:12:00

Én is épp erre készülök, csak a gyerekek miatt kicsit várok még, amikor igazán mézédes lesz az eper. Egy biztos, a képeid után már tuti nem fog kimenni a fejemből. :)

duende 2009.05.08. 11:12:00

Jaj de gyönyörűek! Nálunk még nincs eper a piacon, szóval még csak nagyokat nyelek a képeid láttán...

vegasztromania 2009.05.08. 11:12:00

.luz. :)

gasztromami, sejtettem, h te is szereted ;)

bb, legközelebb kipróbálom a csoki-fondue-t! :)

Beatbull 2009.05.08. 11:12:00

Imádnivaló a csokiba mártott eper ;) (S nagyon szépek a képek!) Néha asztalnál mártogatjuk a forró csokimártásba - ekkor némi tejszínnel segítünk a csokin, hogy kicsit folyósabb legyen. Nagyon jó kis játék, s persze más gyümölcsökre is tökéletesen alkalmazható ;)

Legyél te is konyhatündér! 2009.05.08. 11:12:00

chilis-csokis eper rulez! Nagyon szeretem.

.luz. 2009.05.08. 11:12:00

"zöld hajuknál fogva"

:) ez aranyos.
süti beállítások módosítása