tegnap délután kertészkedés közben jött az ihlet, és kb 15 perc múlva már készen is volt ez a nem túl sármos külsője ellenére annál finomabb előétel.

kecskesajt medvebundában




hozzávalók:

medvehagymalevelek
kecskesajt
1 tojás
kevés liszt
zsemlemorzsa
fogpiszkáló



a kecskesajt-darabokat a medvehagyma-levekbe csavartam (mintha palacsintát hajtogatnék), majd fogpiszkálóval rögzítettem őket, hogy ne essenek szét. a tekercseket lisztbe forgattam, aztán sós, felvert tojásba, majd meghempergettem zsemlemorzsában. bő, forró olajban kisütöttem, s végül óvatosan kihúztam belőlük a fogpiszkálót.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr143553874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása