nekem úgy tűnik, hogy ez is azon ételek közé tartozik, amikről azt gondoljuk, túl különlegesek, hogy otthon elkészítsük, vagy bevegyük a már bevált receptek közé. pedig egy nagyon egyszerű levesről van szó. mi másról is lenne, hiszen a római legionáriusok csak nem hordtak maguknál mindenféle extra hozzávalót..



hozzávalók:

10 dkg szikkadt kenyérbél
20 dkg mandula
1 gerezd fokhagyma
2-3 evőkanál sherryecet (én most ebben a levesben is kipróbáltam a chili&vanilia által közzétett verjus-t)
olívaolaj
víz

a kenyérbelet összetépkedtem, és egy tálba raktam. meglocsoltam 1 dl vízzel, és 2-3 ek ecettel, majd fél óráig állni hagytam. utána hozzáöntöttem 1 dl olívaolajat, 20 dkg szeletelt mandulát, 1 dl vizet, és egy kiskanál sót. lefedve a hűtőbe raktam, és 1-2 óra elteltével (ez lehet 12 is) összeturmixoltam, és vízzel higítottam, amíg leveses állagú nem lett. felhasználásig hűtőben kell tartani.

A bejegyzés trackback címe:

https://vegasztromania.blog.hu/api/trackback/id/tr993553861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása